THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday, June 29, 2009

HARI PERTAMA DI KMB.......

urm...agakla lama aku x meng update blog nih....

ye la pas daftar masuk KMB (KOLEJ MARA BANTING)

jangan lak salah sangka....

kmb nih bukan kolej biasa...

cane nak cakap ehhh...

urm...kmb nih tok persediaan la tok p overseas la...

nih nak citer pengalaman la kat kmb nih...

first2 time nak daftar tuh...

pagi2 dah gerak dari rumah...

konon2 semgt la nak p masuk kmb...

haha...

dipendekkan cerita sampai je kat kmb kol 8 pagi

(waktu yang sepatotnya aku sampai la)

p la daftar kat kaunter2 die

(bnyk gak la kaunter die)

aq time nak daftar ada banyak masalah

first2.....dah kener marah coz

hilangkan borang deraf

(bukan hilang....aq dah buang sebenarnya)

mane aq tau nak guner mender tuh...

aq tepon sponsor aku...

mereka kate xyah bayo ape2

dengan tidak berfikir panjang...

aku terus memasukkan borang tuh kedalam tong sampah.....

hahaha...

tapi ape2 pun...

alhamdulillah...

masalah itu berjaya diatasi dengan jayanya

berkat kebijakan aku dan kelicikan aku

memanipulasi orang...

hahahaha....

ok...

time nak daftar dah sudah..

p la kat bilik..

dengan x semana2..

aq dapat roomate yang same

SPONSOR

DOK FELDA

SATU NEGERI

SATU KEPALA

hehehe

bagus la...

aq memang harap sangat dapat member yang same kepala.....

leh gak wat havoc dalam bilik..kih3.........

ni gambo member satu bilik aku........





haha...

0 comments: