THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, June 17, 2009

kmb is daa best....

ha..
aku pun x tau nak tulis ape kat blog nih
t kalau tak tulis....macam x active je plak blog nih
(tu la aq...orang ader blog..ko pun nak jugak)
hahaha..
takpe2
bia aku kongsi ngan korang
experince akuh borak2 ngan dak2
future kmb (kolej mara banting)
urmm..pada asal nye
cuak gak nak chat ngan dorunk...
ye r aku nih dak teknik...
majoriti kat kmb tuh dak2 mrsm...
tapi tu x mematahkan semangat aku..
eceh...berkobar2 la plak..
bak kate abah aku
"ko kener wat muker x tau malu kalau nak berjaya"
haha
tulah yang aq buwat time nak chat ngan dorunk nih
alhamdulillah
mujur dorunk x pandang dari sekolah
(agak nye dorunk dah matang kot)
hehehe
so akuh pun jenis yang tak tau malu nye orang
senang rapat la.....
gamai gak la member yang nice2 blake
satu kepale lak tuh
siap leh berlakon2 lagi
(aku la director nye)
hahaha
kompem hura hara shooting kat chat room tuh...
(memang huru hara pun)
kah3..
ingat nak tubuhkan kelab memcapap
(dah siap pilih AJK sekali)
tapi malagnye..
x mendapat sambutan dikalangan dak2 nih
hahaha
ape2 pun...
mrsm ke
teknik ke
sekolah sains ke
kite ni kan anak malaysia (ha????x der kener mengena la)
hahaha
bukan2
skolah2 ni sumer dah lepas
skang ki sumer
THE NEW KMBIANS
bak kate member aq

"TOGETHER WE STAND
DIVIDED WE FALL"

harap2 nyer...begitulah.....

2 comments:

salwaabubakar said...

hahaha,,u jd director..
mmg gempak.
klu xdak u,,mcm boring je..
skola mmg dh xpntg.
itu crite lama.'
lets start a new chpter in a new book

muhd shah said...

ouh, jst strive well thre,huhu, dak engin cam kome ni x yah riso sgt kot, cam sonang ajo leh fly, bench-mark dr uni kt obc pn rndh je(utk engin)
anyway kne kejesame,
ganbarimashou.